vart är byxorna ifrån ??:)

TACK SÅ MYCKET!

vart är din fina väska ifrån ? du är så himla vacker

TACK SÅ MYCKET!

Jag såg er idag i stan!!!! Vad använder du för puder? Din hy såg jätte fin ut! Kan du inte göra ett inlägg om det. Kram :)

TACK SÅ MYCKET!

Du är så fin verkligen!!

TACK SÅ MYCKET!

vart är byxorna ifrån? sjukt snygga!!

TACK SÅ MYCKET!

shit alexandra du är så himla vacker!!
jag vill bara fråga en snabb fråga om din kenza jacka! jag har själv provat den men jag tyckte den var väldigt liten i storleken ''/ på sista bilden ser armen ganska pösig ut, tycker du dom är små i storlekarna eller var det bara jag som kanske provade en ''konstig'' jacka? lixom kan du ha en tjocktröja under din? :)
kram!

TACK SÅ MYCKET!

Fina bilder :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR