Vilka skolor? :)

TACK SÅ MYCKET!

Skulle vara jättegulligt om du la ut ett inlägg hur man går ner i vikt (som du föredrar) eller vad du gör för att inte gå ner i vikt!

TACK SÅ MYCKET!

tycker du höga primes är snygga? :)<3

TACK SÅ MYCKET!

Du verka ha ett mycket fint hem, kan du inte ta kort på det? och hur det ser ut inuti :)

TACK SÅ MYCKET!

vilka skolor? Vilken linje? Vad vill du gå ut med för poäng i 9:an? :)

TACK SÅ MYCKET!

Varför blev du besviken? :(

TACK SÅ MYCKET!

Varför var inte donner bra ?

TACK SÅ MYCKET!

Varför var inte donner bra ?

Svar: Det var väl bara inte min grej helt enkelt. Jag tycker att skolan låg lite konstigt, det var trångt, och liksom inte så mysig miljö inne i skolan eller vad man ska säga, jag fick ett lite oseriöst intryck utav skolan, men den ska vara jätte bra säger ju alla, men det är bara intrycket jag fick utav skolan!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

vilken skola tänkte du annars på? Vilken inriktning?:)

TACK SÅ MYCKET!

Du tänker ju gå ekonomi; vilken inriktning? ekonomi, affär eller juridik?
Och vilka skolor? Jag får ångest anfall för vill också gå ekonomi men har inte hittat gymnasium än som jag känner att jag vill gå på så det hade varit jättekul med lite inspiration och idéer från andra :)

Sedan vill jag bara säga, för jag vet att du nån gång nämt att du inte har det bästa självförtroendet, men du är verkligen en jätte vacker människa och verkar jätte go. Så låt inte folk trycka ner dej med spydiga kommentarer om att du är ful, tjock osv. Och ta inte åt dej när folk klagar på att du bloggar för lite, för du går i nian och det är fett mycket plugg, det har jag med... Men jag ville bara att du skulle veta att en av dina 267391640287463028 läsare tycker att du är jätte vacker, verkar jätte go och skulle vilja lära känna dej bättre. Kram! :)

Svar: Jag vet inte riktigt vilken inriktning jag ska välja.. Det är svårt! Speciellt eftersom jag inte vet vad dom innebär hehe. Men jag ska söka till Sam, Sjölins och kanske Rudebeck sedan vet jag inte vilka mer!
tack så jätte jätte mycket! Puss !:))
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR