Heeej alexandra!<3 ville bara säga att jag älskar dig och din blogg, du verkar vara en sån himla snäll och omtänksam person och du är helt cpfejwfsnjqwabfshwebas snygg!! Seriöst skulle göra vaaaad som helst för att ha ditt utseende, men tänkte bara säg att din blogg är lite långsam att gå in på, det tar ett tag att uppdatera den:) det är inget jätte stort direkt och tillslut så kommer man in men och jag vet att andra också har sagt det men tänkte bara du skulle veta:):) puss på dog sötis <3

TACK SÅ MYCKET!

hej, du har väll Jeffrey Campbell? ;)
jag undrar förstörs klacken lätt? tacksam för svar!!
du har världens bästa blogg verkligen läser den varje dag.

TACK SÅ MYCKET!

Känner du josefine myrberg och frida hallin och dom? Älskar din blogg:)

TACK SÅ MYCKET!

Åhhh, håller verkligen med dig!

Undrar om du skulle kunna tipsa om typ lite klänningar och sånt till fest, nyår osv! Typ några mer dyra och några typ som är lite billigare!

<3

TACK SÅ MYCKET!

Haha va sjuukt, exakt allt de där stör jag mig också på så mycket!! haha

TACK SÅ MYCKET!

Det där med 1:an är kanske för att man är glad och stolt över att man faktiskt får en ja tex jacka som är så dyr för alla tar inteför givet att dom får en jacka för 10 000 som du får?

Svar: Mne grejen är ju inte att man säger att man ska få en dyr jacka utan att man går runt och snackar om säger att man ska få massa dyra saker som man aldrig får
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

visa lite mera av bh taack :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR