håller inte med de som säger så!

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker att du är ovanligt snäll jämfört med många andra bloggar när du svarar på kommentarer, du skriver alltid snällt ju:)

TACK SÅ MYCKET!

Känns ofta som det är: jag har inte orkat svara på var ifrån min pälsjacka för den är inte från Sverige ändå, så ni får leta upp en liknande själva! Eller: Jag orkar inte leta upp sidan där min crystal bh är från, ni får söka själva! Eller: Leta upp Victoria Secret videon själva, jag klarar ju av det eller hur?
Bara några exempel :)

TACK SÅ MYCKET!

Håller inte heller med om att du svarar drygt! :)) Men det här som Lina skrev håller jag med om, att du skriver att vi får göra det själva. Men annars tycker jag att du är jättesnäll jämfört med några andra.
Kram på diiiig

TACK SÅ MYCKET!

om man typ frågar vissa saker tex om vad dina föräldrar arbetar med så svarar du typ, jag ser ingen annledning till varför ni ska veta det och så? det kan vara kul att veta och om du inte vill svara kan du väl skriva typ mina föräldrars yrke är något som jag inte vill säga elr så

TACK SÅ MYCKET!

För att svara på de lina skrev, hon ber er leta upp själva för att ni läser oftast då inte noggrant, jag kan läsa flera gånger i inlägg vad grejer är ifrån eller att hon inte kommer ihåg ändå skriver idioter, vart är den ifrån?
Ex. Hon skrev att hon inte kommer ihåg vart ifrån hon beställde sin spike bh, ändå skriver folk, vart är den ifrån?

TACK SÅ MYCKET!

håller inte alls med du verkar jätte snäll! sjukt fin är du :)

TACK SÅ MYCKET!

Tycker verkligen inte att du är dryg när du svarar på kommentarer! Snarare tvärtom väldigt snäll och svarar på frågor även fast du svarat på dom tusen gånger tidigare. Puss

TACK SÅ MYCKET!

typiskt rikmansbarn/bortskämd unge som inte kmr ihåg vart hon beställer sina kläder.

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexandra! Jag tycker du verkar vara en jättesnäll och gullig tjej! Och jag kan tycka att ibland kan du vara lite jag vet inte vad jag ska säga men om jag tar ett exempel då blir det då här; om du tex har fått komentarer om du kan blogga om en speciell sak så svarar du på den kommentaren typ att du inte skulle tycka att det skulle vara roligt för dig självatt läsaom men det är ju inte du som ska läsa det och du vill ju ha tips om vad vi vill läsa så det är min åsikt och såklart kan man tycka att den är rätt eller fel! Hoppas att du fortsätter blogga som du gör för jag tycker om din blogg jättemycket och blir inspererad! Kram

TACK SÅ MYCKET!

hejsan alexandra, jag tänkte bara säga att jag har hittat en sida om din crystal bh. Efter som att det är jätte många som har frågat var den är ifrån så kan du kanske svara ett inlägg och lägga upp den så alla som vill kan köpa den. hihi KRAM!

http://dmretro.se/produkt/diamonds-bra/

och det finns även fake ''jeffrey'' skor där. Dom är riktigt sköna.

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker inte du är dryg alls ! Du är världens vackraste Alexandra ! Mycket vackrare än alla vs modeller och allt ! Du verkar hur snäll som helst ! Kram på dig !

TACK SÅ MYCKET!

men hallå du som skrev att "hon är en typiskt rikemansbarn/bortskämd unge" får ja fråga varför läser du ens hennes blogg då? om du stör dig så mycket på de varför tar du då din tid på att läsa hennes blogg och kommentera onödiga kommentarer då?
Ja slår vad om att du inte heller kommer ihåg vart du har köpt ALLA din kläder. Och förresten ja tror hon hade skrivit vart hennes pälsjacka var ifrån om hon kom ihåg de.
Och till alla andra som stör sig på henne, läs inte hennes blogg.
din blogg är jätte bra!:)

TACK SÅ MYCKET!

Alexandra, jag tror att verkligen ALLA som skriver saker som: rikemansbarn, bortskämd osv, är otroligt avundsjuka för att de själva kanske inte har det så bra. Alltså lyssna INTE på dem! :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker själv att du verkar vara en riktigt go tjej , och det är klart att man inte vill lämna ut exakt hela sitt liv på sin blogg? Vad föräldrarna arbetar med är väl inte läsarnas sak, och inte deras dotters grej att berätta för massa okända människor osv...
Sen är det lågt att skriva elaka kommentarer på nätet, som man aldrig skulle våga irl. Alla är bara avundsjuka, och det är bara töntigt att låta det gå ut över personen.

TACK SÅ MYCKET!

du är sjukt fin!!!

TACK SÅ MYCKET!

Du menar nog inte att vara dryg men du kan svara lite drygt som: ahhhh sluta fråga det/ vad jobbigt det är när ni frågar det osv../det har ni frågat om tusen gånger?!!!!?

TACK SÅ MYCKET!

Men du verkar snäll ändå så det spelar igen roll <3

TACK SÅ MYCKET!

Men du verkar snäll ändå så det spelar igen roll <3

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR