Jag tycker du ska göra en design nu, eller så snart som möjligt, som är lite juligare men det ska inte vara fööööör julig. Sen byter du efter julen igen! :)

TACK SÅ MYCKET!

Du har verkligen det perfekta modellutseendet! Du kanske är lite kort men ärligt talat när man är så snygg och vältränad som du tror jag inte att det spellar någon roll, man behöver inte vara catwalk modell ju! Men jag undrar bara, du har väll en lite sne tand? Typ framtanden? Om inte jag har helt fel nu hahah! Men iaf, ska du ha tandställning eller fixa det på något annat sätt? Älskar din blogg puss!

TACK SÅ MYCKET!

Jag såg att Vanessa wilsson skrivit på sin blogg att tjejer som är 160 - 167 cm får tjocka ben i Ash boots, hon går ju också på sam så jag tror att ni kanske känner varandra? känner du dig träffad och vad tycker du om det?

TACK SÅ MYCKET!

Vanessa w skrev om ashboot på sin blogg och att tjejer som är korta ser tjocka ut i dom. Känner du dig träffad eftersom du är ganska kort och har sånna?

TACK SÅ MYCKET!

Byt nu till en juldesign! :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR