kostar inte dom typ 2000/3000kr ?????

TACK SÅ MYCKET!

du skriver alltid vad man ska ge andra i julklapp. Jag har panik över vad jag själv ska önska mig? Vad önskar du dig? ge tips om vad man kan önska sig?
jag önskar mig i alla fall sånna beats ovan men vad mer??

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Jag har en fråga. Jag läste förut att du fick en svart belstaff jacka i present, och jag undrar ifall du vet vilken hemsida/affär den är köpt på? Har letat typ överallt på google, sökt på just den modellen/märket och inte hittat något. Verkar vara slut på deras hemsida också. Svar uppskattas väldigt mycket! :)

TACK SÅ MYCKET!

Vad fick du av honom då? :)
hur har du ens råd att köpa så dyra hörlurar som kostar ca 1500kr ? :O

TACK SÅ MYCKET!

Vad fick du av honom då? :)
hur har du ens råd att köpa så dyra hörlurar som kostar ca 1500kr ? :O

TACK SÅ MYCKET!

va kostar dom på bilden? vilket färg tycker du är snyggast :))

TACK SÅ MYCKET!

ååh vad bra present :)
Vad fick du av honom dåå?

TACK SÅ MYCKET!

rikemansbarn

TACK SÅ MYCKET!

Kan du inte visa presenter man kan ge till någon med rimliga priser för att har inte dom pengarna som du har, menar verkligen inte något elakt men det hade uppskattats men mer vanliga tips :) Kram

TACK SÅ MYCKET!

men snälla.. dom har vart tsm i 2 år. Ska hon köpa en tröja från myrorna då eller? tänk lite j'ävla fattig lappar

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR