Har du alltid haft så långt hår? Jag vill verkligen att mitt hår ska växa och bli långt, men jag märker aldrig nån skillnad? Hur gör man för att få håret långt? Din blogg är så sjukt bra va! Kram på dig tjejen

TACK SÅ MYCKET!

Vad tycker dina föreldrar om att du lägger ut massa bilder på dig själv i bikini?

TACK SÅ MYCKET!

Skulle vara skiiiiiiiiiiit kul om du gjorde en sån frågestund du gjorde med Ronni fast att dina föreldrar svarar! Jag tror inte jag hade varigt den enda som tycker det faktiskt!

TACK SÅ MYCKET!

Hoppas du haft en bra lördag :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

fin :)

TACK SÅ MYCKET!

Du säger att du äter jätte mycket hela tiden men man ser ju att du gått ner i vikt. jämför dina ben på tillexempel denna bilden och på bilden i detta inlägget http://hejsanalexs.blogg.se/2011/january/innan-jag-akte-till-spanien-klickade-jag-hem.html#comment

TACK SÅ MYCKET!

ÅÅh, du är snygg undrar också vad du gör med ditt hår? och hur får man så långt och fint hår som du har? Mitt hår vill aldrig växa! Och hur har du fått så smala lår? :) kan inte du göra ett inlägg hur du äter och tränar? :D skulle vara skitkul :D kram

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR