Hur blev du så smal? Har du haft en ätstörning? Älskar din blogg! Du är så snygggg

TACK SÅ MYCKET!

vem är det på bilden? :)

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexandra, älskar din blogg sjukt mycket! Läser den varje dag! Går till och med in på den flera gånger om dan för att se om du skrivit något nytt!! Ser verkligen upp till dig! ;) hihi... Hur som helst... Jag var på Liseberg i dag med mina kompisar och jag såg dig... två gånger tror jag! I din fina röda kenza jacka ;) men jag vågade inte gå fram och hälsa på dig. Du kommer säkert inte ihåg men jag hade en beige jacka på mig och röda byxor och mitt bruna hår i en tofs, de såg ut som om du tittade på mig rakt i ögonen när du gick förbi mig vid flumride... men de gjorde du säkert inte ;) hur som helst så vill jag bara säga att jag ser upp till dig och att du är sjukt snygg och ser väldigt snäll ut ( du såg väldigt snäll ut!) hoppas du läser min kommentar!! ;) kram!

TACK SÅ MYCKET!

var glad för det du får! vinner aldrig stjärnvinst :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR