Nu skrev du också påminn mig någon gång i veckan?! Varför kan i inte bara skriva ett inlägg direkt, annars e de ju verkligen så att du vill ha kommentarer! Det är faktiskt ganska ofta du säjer À och aldrig B fattar inte grejen med det?

TACK SÅ MYCKET!

Mm det inte är något du vill säga än utan du vill vänta med det är det helt ok. Men då behöver du ju inte ta upp det här i bloggen där det finns massor med nyfikna läsare? Inget illa menat, bara ett tips!

TACK SÅ MYCKET!

asså vad är problemet med dig över, om du inte tycker att hon säger allt, varför ens läsa den om den då är tråkig? hon kanske gör annat just nu och kan inte göra ett inlägg om det, plus att man faktiskt inte behöver säga precis allt i sin blogg, som hon säger?

hon bestämmer ju faktiskt själv när och vad hon ska skriva.



jag tycker ialla fall du har en grym blogg och jag älskar den alexandra!

kram på dig

TACK SÅ MYCKET!

Håller med! Du vill väl få läsare när du gör så eller varför gör du det annars? Det är bara onödigt att du ens nämner det isåfall. Du kan ju skriva allt samtidigt

TACK SÅ MYCKET!

Dessutom, du säger inte ens vart du praoar. Är det också hemligt eller?

TACK SÅ MYCKET!

Men ett tips: Om du inte kanske vill/kan berätta något som hänt eller som ska hända, säg inget alls om det då. Om du har börjat berätta får du ju säga allt, som sagt har du sagt A vill man ju veta B.

Det jag tror att Sara menar med töntigt i kommentaren är att det verkar som att du skriver 'Hände en rolig grej, berättar imon' och liknande saker för att du vill ha kvar besökare och kanske få fler kommentarer för att folk blir nyfikna.

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker dom som skriver om det där À-B & allt det där är töntigt/töntiga , dem är bara avundsjuka på dig att du har så många läsare & så fin blogg ! Tycker dem är respektlösa, åhhh om dom störs sig så myxket på det behöver väll dom inte läsa..



Du har grym blogg & när jag ska läsa bloggar klickar jag ALLTID upp din blogg först , den är bääst snyggo! Kram

TACK SÅ MYCKET!

Din blogg är den bästa jag någonsinn läst!

TACK SÅ MYCKET!

din blogg är den bästa! men du skulle kunna skriva om annat än att du inte gör ngt på dagarnd :P

TACK SÅ MYCKET!

alexxxxssaaandra var praaoar du???

TACK SÅ MYCKET!

VEM FAN BRYR SIG OM HON INTE SÄGER ALLT?

Orkar inte med er! Är ni så jävla besatta av att veta allt i Alexandras liv? Låt henne ha ett privatliv också, ni e ju dumma i huvet seriöst

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR