Helvete va sexig du är!

TACK SÅ MYCKET!

jävlar va fint dör avdin stil! faaan va snygga JC spike out är asså! ddöööör

TACK SÅ MYCKET!

älskar skorna!!

TACK SÅ MYCKET!

För det är ju nog smart att ha skinnjacka när du är sjuk, inte konstigt att du blev sjuk från första början! Just sayin,

TACK SÅ MYCKET!

åh vad du är snygg alexandra!

victoria secret nästa stopp verkligen!!!

TACK SÅ MYCKET!

Asså Andrea. För det första går hon inomhus på Frölunda Torg (tror jag, för det ser ut som det), och det andra är det väldigt varmt i Göteborg just nu och de flesta går facktist i skinnjacka här. (jag bor i Göteborg)

TACK SÅ MYCKET!

Var köpte du jackan någonstans?? ;)

TACK SÅ MYCKET!

Så sjukt fu*king snygg!

TACK SÅ MYCKET!

vart har du köpt jackan och hur mycket kostade den där? :)

TACK SÅ MYCKET!

Du får absolut ite ta det här på fel sätt men: jag blir fan kåt när jag ser bilderna på dig, du är så jävla snygg!:-)

TACK SÅ MYCKET!

du är galet snygg!

TACK SÅ MYCKET!

gud vad smal du är, långa och fina ben:)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR