på vardagar platt, helt klart!:)

TACK SÅ MYCKET!

platt =)

TACK SÅ MYCKET!

Platt:)

TACK SÅ MYCKET!

plattat!!

TACK SÅ MYCKET!

Hur gör du när du Lockar ditt hår? Sover du med flätor eller använder du locktång? Jag lyckas aldrig på mitt hår att bli "fint" lockigt. Din blogg är grym!

TACK SÅ MYCKET!

platt!!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

TACK SÅ MYCKET!

Platt!

TACK SÅ MYCKET!

När du gör lockarna gör du dom med locktång eller har du typ flätor??

Jätte fiin blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Lockigt

TACK SÅ MYCKET!

Lockigt

TACK SÅ MYCKET!

Platt

TACK SÅ MYCKET!

Lockigt!

TACK SÅ MYCKET!

du är väldigt fin i båda, men jag måste nog säga lockit!

TACK SÅ MYCKET!

Du e skit sexig i lockigt!! <3

TACK SÅ MYCKET!

jag ÄLSKAR verkligen lockigt hår, men du passar mycket bättre i platt!

TACK SÅ MYCKET!
E

Platt! Du ska vara så himla glad att du har platt hår utan att behöva göra något.

TACK SÅ MYCKET!

Du är fiin i vad som helst, men skulle ändå säga platt!!



Gryyyym bloggggggg :D

TACK SÅ MYCKET!

jätte fin i båda!!!

har lockigt hår själv vill jätte jäätte mycket ha platt hår som du har!!

TACK SÅ MYCKET!

båda :)

TACK SÅ MYCKET!

Platt vardags, lockigt fest eller något liknande!!

En skönhet passar i allt!!

TACK SÅ MYCKET!

du kan ju inte ha lockigt......

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR