Tycker designen är jätte fin och du behöver verkligen inte byta! :)

TACK SÅ MYCKET!

den är jättefin nu men det skulle vara kul med en ny :D

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker att din är super fin men tycket att du ska ha en vit bakrund. Det ser fräschare ut och bloggen kommer kännas mer stilren. Det är vad jag tycket, självklart är den super fin nu med! kram!

TACK SÅ MYCKET!

Den du har nu är super fin, men du kan väl kanske vänta att byta till april/maj

TACK SÅ MYCKET!

BYYYYT! skit kul att se dina nya designer för alla är jätte snygga!

TACK SÅ MYCKET!

din blogg e super fin och bra! men jag försöker läraa mig desgina osv.. så kan du typ filma? elr visa stegförsteg hur man gör en design? elr ahh header :P :)

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker att den du har är fin!! :) <3

men jag har tänkt på en sak, oftast på dina bilder så har du håret på en sida. hur kommer det sig haha? :)

TACK SÅ MYCKET!

Ha vit bakgrund! Mycket snyggare!

TACK SÅ MYCKET!

gärna en ny.. den värsta du har haft helt ärligt.. ta en du bara ler på eller någon "nurmal"... haha

TACK SÅ MYCKET!

nyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Byt, den du har nu har jag verkligen tröttnat på, plus att du alltid lägger upp '' nu ska jag till skolan. är trött. ätit mango. hoppas jag hinner med bussen. hörs sen. så kan jag berätta om min bussresa.''

TACK SÅ MYCKET!

den du har nu är inte snygg någonstans, du har en konstig bild bara, det ser inte ut som en header

TACK SÅ MYCKET!

ha någon ljusare bakgrund!:D

TACK SÅ MYCKET!

denna är jätte fin men de skulle varit kul om du hade bytt för alla dina är väldigt fina!:)

TACK SÅ MYCKET!

byyyyyt! :)

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker din header är hur snygg som helst, men det är alltid kul med nya!!

TACK SÅ MYCKET!

tycker du ska ha en ny för denna proffsiga blogg! :)

TACK SÅ MYCKET!

gör en ny , du ser ut som en kille på den du har nu

TACK SÅ MYCKET!

ny, vårig, vit, och fräsch! :)

TACK SÅ MYCKET!

Älskar att se dina nya designer så byyyt !

Denna är med skit fin !:D

TACK SÅ MYCKET!

ha kvar den för faaaaan, ass snygg är du på denna bilden verkligen!!!!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR