När kommer restern av svaren med Ronnis frågestund..?:)<3

TACK SÅ MYCKET!

kan inte du ta en bild på din gaderob??? :))))

TACK SÅ MYCKET!

Hejsan mitt namn är Emma, och jag älskar bara dig och din blogg!!



Men jag har en liten fråga, jag har beställt en klocka från asos för ca 2 veckor sedan och den har fortfarande inte kommit, och jag är inte säker på att den kommer. Men jag betalade med mitt bankkort så beloppet drogs av dirrek.



Som sagt jag beställde den för ca 2 veckor sedan men det står inte gällande information här



Anvisningar för handlare

Du har inte angett några anvisningar.



Leveransdetaljer

Säljaren har inte angett några leveransdetaljer ännu



är det något sånt som skulle stå? skulle vara jätte tacksam och lätttad ifall du svara på min fråga, kram!

TACK SÅ MYCKET!

Vart i stan ligger Asos? Jättefin klänning :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR