Alltså åh va du är fin! Helt obeskrivligt , verkligen drömutseende och du ger sån inspiration så det är sjukt ifall man ska vara ärlig så är du "mode" förebilden för mig så som kenza är för dig!!!!

Ta verkligen åt dig de bra/positiva kommentarerna och fortsätt blogga så här . Ha det grymt :)

TACK SÅ MYCKET!

Varför står du så med rumpan? Vill du att den ska se högre ut?

Och man ser ju att du har bombshell, så ljug inte! De gör man på massa av dina bilder! Svara på detta

TACK SÅ MYCKET!

asså du där uppe som skrev den där onödiga kommentaren. du är så avensjuk så de ba ryker om det. Jag vet när nån är avensjuk eftersom att jag sjävl varit det. men aldrig så skulle jag skriva en sådan elak kommentar . och det är så jävla uppenbart vet du va? att du är så aensjuk. för om du tyckte att du hade den mest snyggaste rumpan & de snyggaste brösten skulle du aldrig behöva tänka på vad andra har. eller hur?

kan inte fatta hur en person tänker om den går in på en blogg som de stör sig på. seden går in på ett inlägg & sedan skriver allt fel enligt dej hon gör. osen vadådå om hon putar med rumpan? who cares. bara de avensjuka hahahah. inte för att jag tycker att alexadra gör det men låt alla vara snälla?

förlåt alexandra för en typ jävla bok men har sett massa sånna kommentarer idag och kände att jag var tvungen att svara på detta. men alexandra du ska veta att du ser typ helt perfekt ut. du är kanske inte min förebild för jag har inte riktigt någon. men du har verkligen enligt många ett drömutseende och det ska du vara glad för. kram

TACK SÅ MYCKET!

asso ååååhhh du är så snyyyg!!!! vart har du köpt dom vita byxorna? älskar älskar älskar din blogg, kram!!

TACK SÅ MYCKET!

asso skit i dom som försöker trycka ner dig, visar ju bara att dom inte har något självförtroende själva och sen är dom säkert 100 gånger fulare än dig? så bara var dig själv vad dom än säger för du är sjukt fin!:)

TACK SÅ MYCKET!

Så snygg!!

TACK SÅ MYCKET!

var har du köpt byxorna? :)) jättebra blogg Alexandra!

TACK SÅ MYCKET!

as bra blogg alexandra å så jäkla snygg är du!! men kan du inte skriva vart du har köpt kläderna mer? te.x tröjan du har på dig hade as skön färg, vart är den köpt?:D

TACK SÅ MYCKET!

vart kommer byxorna ifrån?? grym blogg btw1

TACK SÅ MYCKET!

vart har du köpt byxorna? skit snyggaaaa

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR