Varför använder du nästan alltid samma bilder i inläggen? Shit asså..

TACK SÅ MYCKET!

hej, jag bara undrar ifall du skulle kunna ta lite bilder från andra hållet eller vad man ska säga för då ser inte bilderna så mörka ut, för nu ser man inte ditt ansikte så bra... kram :))

TACK SÅ MYCKET!

Vart är klänningen ifrån!?:)

TACK SÅ MYCKET!

Vart är klänningen ifrån!?:)

TACK SÅ MYCKET!

Jämför dig inte med kenza. Duär inte känd, du är lika standard som alla människor

TACK SÅ MYCKET!

Tycker att du uppdaterar lagom, då det finns andra grejer som skall läggas tid på också. Däremot vore det kul med lite nya bilder, då samma återkommer väldigt ofta. Jättefin blogg annars!

TACK SÅ MYCKET!

Var har du köpt klänningen?

TACK SÅ MYCKET!

Skriv var kläderna kommer ifrån (det gör Kenza) Kenza skrivet inte alltid "idag ska jag inte göra något, men jag får se hur det blir, det löser sig eller hur?" man vill inte läsa sånt! Kenza har ett roligt liv

TACK SÅ MYCKET!

Klagar inte på uppdateringen, men jag vill bara påpeka att det är lite skillnad på att göra 4 riktigt stadiga inlägg per dag, och 4 inlägg där; ett inte har någon text, där ett är ungefär 'Berättar mer sen' eller 'Får se hur det blir' och där man bara säger vad man ska skriva om i framtiden, istället för att skriva om något annat i inlägget och skriva om det planerade senare ändå.



Det känns som om många av dina inlägg bara är utfyllnad.

TACK SÅ MYCKET!

vart är klänningen ifrån? grymt snygg!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR