Kan inte du mäta dina ben hur långa dom är? Om du inte landet kam dub inte säga vilken storlek du har i jeans?

TACK SÅ MYCKET!

Vad heter du på instagram

TACK SÅ MYCKET!

Jäklar vad folk tjatar på dig, hur orkar du haha? Alltid samma frågor. :P

TACK SÅ MYCKET!

jag vill köpa ett par juicy brallor med det finns bara i stl s i byxer på en hemsida och jag har hittat den perfekta tracksuiten och jag är ochså 160, jag undrar vilken stl har du i byxer på juicy couture och är dom långa på dig???

Svar: Jag har storlek p på mina byxor och på tröjan men jag lämnar alltid in mina byxor så att dom syr upp dom!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Där är ju jag! Så fina vi är Alex ;)<3

TACK SÅ MYCKET!

Där är ju jag! Så fina vi är Alex ;)<3

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR