Du är såå grym! Älskar verkligen den power som du medför och bra att du sa ifrån! Kram

TACK SÅ MYCKET!

Bry dig inte om sånna komenterer, du har världens bästa blogg! Och massa som älskar dig för den du är! Det är jätte bra att du står upp för dig själv! Kram <3

TACK SÅ MYCKET!

Fortsätt med vad du gör! Folk är avundsjuka och att tro att man själv blir bättre av att trycka ner någon annan är man ju dum! I like u!!! Kram

TACK SÅ MYCKET!

Du är så otroligt fin som du är! Fortsätt att stå på dig, kram!

TACK SÅ MYCKET!

SÅ jäkla bra är du Alexandra! Asså när jag hade en blogg fick jag massa sånna kommentarer och dom lyckades göra så jag tog bort den. Men jag är imponerad hur du orkar! Du är jätte stark, fin o underbar o så! Asså stå på dig o fortsätt som du är nu! Puss

TACK SÅ MYCKET!

Haha jävlar vad ägd hon Ismet är. :)

TACK SÅ MYCKET!

Det fulaste är ju att hon skriver att hon själv har en en sån bh, varför då klaga på om någon annan har den, haha hej dubbelmoral!! Jätte fin är du Alexandra, med eller utan bombshell. Puss!

TACK SÅ MYCKET!

Det fulaste är ju att hon skriver att hon själv har en en sån bh, varför då klaga på om någon annan har den, haha hej dubbelmoral!! Jätte fin är du Alexandra, med eller utan bombshell. Puss!

TACK SÅ MYCKET!

Fortsätt stå på dig & låt dig inte tryckas ner! Du är sjukt fin!

TACK SÅ MYCKET!

Gud vad bra du är Alexandra jag tycket verkligen de var jätte coolt av dig!!! Jag tror/hoppas att hon aldrig skriver sådana elaka kommentarer längre!! Du var modig och stogupp för dig själv, hon sa själv att hon hade en bombshell sånhon kan bara hålla tyst, och sluta klaga att du har de fast du inte har det!!! Asså hon ska väll inte bry sig hon är bra avundsjuk på att du är SÅÅÅÅÅ fin!!!

TACK SÅ MYCKET!

Jag har en likadan bh och det är visst bombshell?

TACK SÅ MYCKET!

Varför lägger du upp bilden om det inte är något som rör oss?? Patetiskt. Och du borde svara på dina kommentarer

Svar: ursäkta mig? jag svarade precis på en kommentar eller hur? och på vilket sätt är jag patetisk, om de är någon som är de så är det du, jag är inte dum och jag ser att du kommenterar med olika namn. Så jag kan lika gärna svara här på din andra kommentar, nej de är inte bombshell och jag tror att du skulle veta att de inte var det om du själv hade en. Lägg ner nu
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Alexandra, gillar din blogg jätte mycket, men jag va precis i NY och va inne på VS affären och nästan ALLA bh-ar därifrån är massa push app, fick liksom leta efter en som inte va det. Jag såg den bh-n som du nu la ut på bilden över och kollade i den och det va liksom push up i hela. Tycker det är jätte onödigt att du skriver att du inte har de när du har det. Men egentligen är de ingen stor grej, men varför inte bara vara ärlig?? Kram

Svar: jag har aldrig sagt att de inte är en push up bh, det är det. Grejen var att jag svarade på om det är en bombshell, och de är det inte utan bara en pushup bh, precis som jag skrev. haha och varför ska ni ens lägga er i vad jag har för underkläder, de angår ju inte er någonstans, kram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR