Hej du har en jätte fin blogg som jag följer varje dag! Tänkte bara fråga några snabba frågor som jag uppskattar om du svarar.
Vart har du köpt dina vita jeans som du skrev om tidigare? OCH har du några bra tips/övningar på en vältränad mage? måste påpeka att du har ursnygg kropp. Jag hoppas att det är bra annars. Kram :)

Svar: åh va roligt! Jag vet inte vilka vita jeans du menar, jag har ett par, men dom jag använder mest är från Dr Denim! Nje några tips har jag nog inte, gör situps antar jag hehe.. kram!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Hej!!
Vart är det vita bordet ( smink/ produkt bordet) i bakrunden köpt?
Har verkligen letat jätte länge efter ett sådant! Älskar din blogg!
Kram :)

Svar: JAg vet inte, ikea kanske! kram !
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Hej, jag undrar vart dina shorts du har på dig kommer ifrån? :))

Svar: victoria's secret!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Hej, jag undrar vart dina shorts du har på dig kommer ifrån? :))

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR