Kan dina föräldrar prata flytande spanska?

TACK SÅ MYCKET!

Dom fanns när jag var i spanien förra sommaren också, fanns sånna som var stora som två handflator ihop alltså ca 20cm i diameter. Och dom var tjocka och bruna! Vi hade samlat ungefär 200-400manneter i en stor grop på stranden, as äckligt. Men många lekte med dom och brändes inte av dom, men jag läste nu på nyheterna att 700personer hade bränts under bara en vecka på costa blanca i alicante, där vi var förra sommaren.
Så akta er! :-)

TACK SÅ MYCKET!

Dom fanns när jag var i spanien förra sommaren också, fanns sånna som var stora som två handflator ihop alltså ca 20cm i diameter. Och dom var tjocka och bruna! Vi hade samlat ungefär 200-400manneter i en stor grop på stranden, as äckligt. Men många lekte med dom och brändes inte av dom, men jag läste nu på nyheterna att 700personer hade bränts under bara en vecka på costa blanca i alicante, där vi var förra sommaren.
Så akta er! :-)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR