Hej Alex :)
Det finns ''kopier'' av Jeffrey Campbell,C.louboutin och m.m,som säljs för billigare summor än orginalen på have2have.se tycker du att det gills som ''fake'' eller inte?
Och isåfall vilka borde man köpa,dom billigare eller dom dyrare?

Svar: Hej julia! Jag tycker att de är kopior om de står att de är tex jeffrey campbell, men om de bara är en liknande sko så tycker jag inte att de är en kopia. Jag tycker att man får göra som man vill med de, men jag personligen hade valt att köpa dom riktiga, alltså originalen, jag tycker att de är roligare att ha de äkta, känns bättre! kram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

var har du köpt dom grå mjukisbyxorna? kram

Svar: Jag köpte dom i New York inne på Juicy Couture!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR