Måste man inte vara med någons av föräldrarna till dom som är där eller får man åka dit själv?

TACK SÅ MYCKET!

Du är väääldigt fin miss ;)

Keep it up

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Idag såg jag dig på Æolusön, för jag var där och hämtade mina bröder, sen så när vi hade åkt in med färgan och typ alla hade gått så stog du och Victoria och snackade med mina bröder och då till och med kollade jag dig i ögonen men vågade inte säga något... Samma var det på Fannys konfirmation som du också var på, där konfirmerade mina bröder sig också! Men jag är en liten mes så jag sa inget då heller... Men jag vill bara att du ska veta att du är min idol och kommer alltid vara.
Om du kommer att lista ut vilka mina bröder är eller vem jag är så berätta hällst inget om detta meddelandet för det är lite pinsamt, även fast jag är 12 år snart! Kram iallafall!:)

TACK SÅ MYCKET!

åh berätta om de seglarlägret eller vad det är för något? varför var det inte någon höjdare?..

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR