Kan ju vara designen, den innan var sjukt mycket snyggare! Designen gör en hel del med bloggen..

TACK SÅ MYCKET!

Ta inte bort den! love it:)

TACK SÅ MYCKET!

Statestik går upp och ner. Sluta inte blogga bara för det, den blir ju inte direkt bättre om man slutar, right? ;)

TACK SÅ MYCKET!

jätte fin blogg verkligen!:D

TACK SÅ MYCKET!

jag har tipsat om din blogg, så hoppas att den går uppåt!

jätte fin blogg och design , läser din blogg varje dag!

skulle varit roligare om du kunde skriva lite mer om vad du har på dig varje dag. kram

TACK SÅ MYCKET!

om du kanske lägger upp mycket mer blilder, för du lägger lixom ut typ samma hela tiden.. lägg upp från din resa! kanske dina nagelack o lite intressantare för mycket text o en ICKE ny bild kan vara lite tråkigt.. :)

TACK SÅ MYCKET!

men din blogg har blivit tråkig!! och jag älskade dig blogg innan så tycker det är synd!!

TACK SÅ MYCKET!

Och att lägga upp samma bilder, eller väldigt väldigt likande gör ju att bloggen blir mindre läsvärd!

TACK SÅ MYCKET!

Åh nej vad tråkigt! Men vad som än händer, slut inte blogga! Jag har läst din blogg i ett halvår nu och jag älskar den. Kollar heeeela tiden om du har uppdaterat. Din blogg är den bästa jag har läst. Visst att läsa om kenzas liv kan vara kul och inspirerande. Men man vet ändå att det är föör overkligt! Du är som en perfekt vardag, du har allt. Och ändå så är du så när apå något sätt. Om jag hade sökt på kenza på fb hade jag haft noll gemensamma men du och jag har runt 20-30 tror jag. Nu låter jag som en stalker, men jag älskar verkligen din blogg. Den har allt. Så snälla tänk på mig och alla dom läsarna som trots den dåliga statistiken läste din blogg, vi vill ju det! Hoppas du läste detta, du är bäst. Kram!

TACK SÅ MYCKET!

lägg upp mer bilden från vad du har gjort under dagen, nu är det mest bilder vi har sätt förut. även lite tips är alltid kul! :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag tror lite att det beror på designen , man drogs till o läsa din blogg med alla dessa blingheaders den du har nu skulle nästan ven som helst kunna göra vilket gör den tråkigare! Men jag fortsätter läsaa ändå men ett tips för jag har hört från andra att "hon kommer säkert tappa besökare med sen designen" inte menat att den är ful bara att den är välldigt enkelt gjort o de är roligare o läsa bloggar med aånna designer du haft innan! Pussss hoppas mitt tips hjälpte

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR