din blogg är jätte fin , men önskar att du kunde göra ett inlägg per dag där du visar din outfit (det som du hade den dagen) kram

TACK SÅ MYCKET!

hej, jag kollar din blogg lite då&då, oftast iallafall 1 gång om dan, tycker den är jätte bra! :D



här kan du få lite tips som skulle kunna göra den lite bättre:



* Gör videobloggar.

* Visa dagens outfit.

* lägg upp lite mer bilder.

* Om du kan sjunga eller spla ngt instrument, så kan du ju lägga upp en video när du gör det.

* Kör på en frfågestund.

* Välj ut dagens blogg och länka den i din blogg.



Kram! <3

TACK SÅ MYCKET!

Läser din blogg varje dag, även om statestiken sjunker, så är det fortfarande folk som blir underhållda!! :)



Mer outfits och INKÖP, annars är allt as brao!

TACK SÅ MYCKET!

tycker den blivit lam på sistonde....

TACK SÅ MYCKET!

Gör massa viedoinlägg tillexempel själv eller med Ronni osv

TACK SÅ MYCKET!

VIDEOBLOGGAR!!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Din blogg och du är bara såå bäst!

TACK SÅ MYCKET!

ÄLSKAR DIN BLOGG!

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alex! Din blogg är helt underbar, jag hoppas verkligen att din statistik höjs och att du känner dig nöjd. Jag förstår att det känns tråkigt att lägga ner så mycket tid som du gör ifall statistik eller kommentarer skjunker i mängd! Att du får taskiga kommentarer kanske inte heller är så kul, det är du verkligen inte värd. Jag tycker att ifall man bara skriver taskiga kommentarer och försöker trycka ner dig så har man inget på din blogg att göra. Det är inte civiliserat att hålla på så, det är omoget och är ett bevis på avundsjuka, den stilen kommer inte de komma långt med.

Du verkar vara en genom snäll person som ställer upp i vårt och tort för alla dina vänner. Ditt liv verkar helt underbart och jag skulle inte tacka nej till det! Varje morgon går jag in på blogkeen och läser ett inlägg du publicerat, det är mycket intressant att läsa om vad du kan tänkas hitta på i din vardag. Du uppdaterar din blogg oftare än bloggare som Chloe Shuterman osv. Jag tycker att de som inte tycker dina inlägg räcker eller är för få har brist på liv. Man kan inte förvänta sig att en person i din ålder som har ett fullbokat liv ska sitta fastklistrad framför en dator hela dagarna och lägga upp inlägg stup i kvarten. Jag är mycket imponerad över den tid du ändå lägger ner på din blogg! Alexandra jag hoppas du har läst denna kommentaren och tagit åt dig, det jag skriver skulle nog alla dina läsare hålla med om (utom de omogna och avundsjuka) är sant! Jag älskar din blogg och jag läser den varje dag, får inspiration och blir glad.



Jag är trött på att få höra personer som trycker ner dig och bara klagar och klagar. Jag hatar negativa människor. Ser ni inte hur mycket tjejen kämpar för att göra er nöjda? Skaffat ny header och allt! Din blogg är oslagbar.



Jag skulle önska att du ialla fall tog åt dig och att du gjorde ett inlägg med min kommentar, så folk kan förstå hur vi som faktiskt gillar och uppskattar din blogg känner och att vi är besvikna på de som är negativa och ska klaga! Du äger!



Många kramar från en tjej, som hoppas du gör ett inlägg av detta ifall du tycker det är bra. Det är faktiskt intressant för andra att dela åsikter, jag kan lova att 90% av dina läsare håller med mig!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker att din blogg är jättebra och jag läser den varje dag! Men jag tycker du ska variera dina inlägg mer, och inte bara outfit och vardag.

Gör lite tipsinlägg, visa alla dina converse (t.ex), visa bilder på ditt rum, gör en topp 5 låtlista, visa din garderob, VIDEOBLOGG (!!!), visa vilka hår och sminkprodukter du använder, visa dina iPhone skal osv.



Du är helt grym ändå Alexandra, bara så du vet! :)

TACK SÅ MYCKET!

Shopping! Ifall du inte shoppar så ofta så lägg upp saker som du vill ha, pris affär osv...



och en fråga, vad gillar du för musik?? Kan du inte lägga upp lite av dina favortlåtar?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR