Hej Alex!

Jag verkligen älskar din blogg,du är sjukt snygg och har den perfekta kroppen! Du ska verkligen uppskatta ditt liv väldigt mycket. Folk klagar på att Ronni är ful, men det är ju insidan som räknas eller hur?! Du försänar verkligen en sån kille, som inte går på utsidan, fast du är ju snygg också :)

Men iallafall, jag behöver verkligen lite tips! Jag såg att du snackade om matta nagellack, och jag skulle gärna vilja ha tips på sida/butik där man kan köpa dom :) Publicera den här frågan gärna också, så jag ser det tydligt! Gärna så fort som möjligt :) Kramar till dig och din jättefina blogg <3

TACK SÅ MYCKET!

Jag vet int om min fråga kom upp förut men jag behöver verkligen veta vad man kan köpa matta nagellack, det är verkligen sjukt snyggt och aa.. och sånt nagellack i silver där det är nästan som en spegel också :) älskar verkligen din blogg! publicera svaret i din blogg så ser jag det :) jag vet att du är sjukt stressad men jag ska ha det på en tjejmiddag på fredag!!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR