snygga! kan du inte lägga upp en bild på ditt rum?

TACK SÅ MYCKET!

as fina! skulle va kul att få se hur ditt rum se ut!

TACK SÅ MYCKET!

hej alexandra! jag vet att du inte gillar sånna här kommentarer men det har ingenting med min blogg att göra. Det finns en låtduell på p3 hemsida och ett band min pappa jobbar med är med. Jag kan lova att bandet är jätte bra! du kan lyssna på låten här: http://www.youtube.com/watch?v=1cVwdJbxMGY

dom har filmat musik videon med sina iphones så det är lite coolt.

och sen om du vill kan du länka den här tävlingen på din blogg och be folk rösta på dem. Bandet heter The concept och

låten heter gimme twice.

Snälla svara även om du inte vill göra det.

Jag går i din skola om det hjälper.

tack ändå!

kram

TACK SÅ MYCKET!

Jag har ett problem som det skulle vara jätte snällt om du svarade på. pga en hylla i mitt rum kan inte min garderob stå "intill" väggen utan det blir 26 cm mellanrum. Vad kan jag göra för att det mellanrummet inte ska vara så otroligt fult? tacksam för svar!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR