Åhh man blir så ledsen , du säger att du inte är nöjd med din kropp & att den sk bli snygg tills sommar , du har världens snyggaste kropp alla tjejer som läser din blogg kan jag garantera att alla skulle döda för den eller iallafall jag !

Jag känner mig jätte tjock & hängigkropp har du några tips hur man ska få bort den känslan och så om du förstår vad jag menar tränningstips kanske<3

Du är så himla snygg, läser din blogg varje dag & helt sjukt så bra !

TACK SÅ MYCKET!

Du har redan så jäkla fin kropp ska du veta,, du behöver verkligen inte ändra NÅGONTING!! <3 och* älskar din blogg verkligen o du är så himla fin i söt,, skulle verkligen göra vad som helst för att få se ut som du!! Ja är 13 år,, och sÅ du bara vet så är du en sjukt stor förebild till mig!! Puss o kram!! <3

TACK SÅ MYCKET!

din kropp är den snyggaste jag sett på en ungdom i hela mitt liv!! du borde inte vara missnöjd med din fina kropp!



du har en jättebra blogg förövrigt, det ska du veta! :D

kram på dig och ha en fortsatt bra dag!

föresten så förler jag din blogg dagligen och har gjort det i ett år, såå himla härlig! :D

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR