Sjuk bra skrivet!

Bry dig aldrig om vad dom säger!!

TACK SÅ MYCKET!

Det handlar bara om avundsjuka! Lägg inte tid och energi på sådana onödiga kommentarer. Du är jätte vacker och jag älskar din blogg! Kollar den flera gånger om dagen :)

TACK SÅ MYCKET!
a

ja sånna kommentarer är as jobbiga...

men de är lite vad man ger sig in i när man startar en blogg, antingen skriver man ingenting alls vad man köper eller så får man ta kommentarerna och lära sig hantera dom, men de är jobbigt oavsett vilket. de fattar jag :( men bry dig inte om alla dumma kommentarer, i slutet av dagen så är de ju ändå dom som har spenderat tid för att kommentera din blogg och bry sig om dig, se de som något positivt istället!

TACK SÅ MYCKET!

Folk är bara så jävla avundsjuka!

Du är jätte fin och vacker som du är! Ta inte åt dig!!<3

TACK SÅ MYCKET!

Dom är bara avundsjuka så ta inte åt dig! Det finns idioter i världen, men försök att inte bry dig om dom

TACK SÅ MYCKET!

Läs inte kommentarerna, de handlar bara om avundsjuka!

TACK SÅ MYCKET!

Fattar inte hur folk kan må bra av att skriva hatiska kommentarer. Liksom gör det deras dag bättre när dom har skrivit att du är ful på din blogg? Vilket är ett jävla stort skämt för du är stööört snygg! Nä... Dom avundsjuka tjejerna (för det är ju bara SÅ typiskt tjejer att skriva så) är bara patetiska.

TACK SÅ MYCKET!

du är sjukt snygg!! ta inte åt dig av det... kämpa och håll kvar bloggen:)

TACK SÅ MYCKET!

alexandra, ta inte åt dig av vad dom säger/skriver..din blogg är sjukt fin!

och du är verkligen hur fin som helst, läser din blogg minst 5gånger om dagen..

underbar blogg verkligen!

TACK SÅ MYCKET!

Alla förståndiga människor fattar att det är avundsjuka rätt igenom, för det är faktiskt precis vad det är! Det är DIN blogg och ingen annans, du skriver/skriver inte precis vad du vill. Du är jättefin, och verkar vara en skitgo människa, så snälla skit i alla elaka kommentarer, för du är värd såååå mycket bättre! Förövrigt så är din blogg helgrym, puss!

TACK SÅ MYCKET!

Dom som skriver dom här sjuukt onödiga kommentarerna har verkligen inget liv. Dom lägger ner tid på att skriva att du är ful, bortskämd när dom inte ens känner dig! Visst alla ska får ha sin egen åsikt, men om man inte har något bra att säga så ska man vara tyst. Alla dom här personerna som skriver allt är bara avundsjuka, avundsjuka på dig. För att du är en fin person, har en jätte fin pojkvän, bra blogg och är nog en av dom mesta vackra personerna jag någonsin jag sett, och om du läser det här vilket jag hoppas att du gör (och även om jag vet att nästan alla skriver det här) så ta fan inte åt dig av dom här omogna kommentarerna! man hör det till och med på ordet, det är en kommentar skit i det. Du verkar vara en helt grymt fin tjej som verkligen bryr sig om folk, så snälla bläddra bara förbi dom idiotiska kommentarerna för att dom är inte värd din uppmärksamhet. Jag vet att det finns massor med personer som tycker du är jätte fin! Du äger, kram :)

TACK SÅ MYCKET!

asså jag tänkte igentligen inte skriva för du harde redan fått mycket peppande kommentera men kände att om jag vore dig så skulle jag vilja veta vad mina läsare tyckte osv, men asså måste säga att jag tyckte att du verkade lite bortskämd osv men asså nej tycker att du har det bra helt enkelt och förstår inte varför folk ba klagar på allt eftersom att de är avundsjuka, men grejen är att det är säkert samma folk som klagar på dig när du inte skriver pris och sen klagar när du väl gjort det. men asså tycker att du verkar som en väldigt bra tjej som inte skryter om pengar bara för att ni har de bra osv. Jag vet att det är sant för jag är själv lite så, fast jag skriver inte, för ja minns när jag hade blogg så blev jag skitledsen för 1 kommentar , men tycker att du verkar väldigt stark som står på dig. för som din läsare så måste jag säga att ditt liv verkar perfekt. det betyder inte att de är de. men du verkar ha bra vänner bra pojkvänn bra familj osv. men du skriver säkert inte ut allting i bloggen. Jag tyckte egentligen inte om dig förens dehär inlägget du gjorde, de fick mig att komma på att du är en människa, precis som mig. hoppas verkligen att fler folk gjorde som jag. kör på ditt race & var precis som du är, kram

TACK SÅ MYCKET!

Ville bara säga att din blogg är sjuukt bra och att jag läser den flera gånger om dagen :)) skit i alla taskiga kommentarer!! Som alla andra också sagt, dom är bara avundsjuka!

Din blogg är bäst och låt inga andra få ändra på det!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

här har ni alla haters en hemsida där ni kan köpa liknande bh!

http://www.amazon.com/PEARL-Belly-Dancing-Beaded-Bra/dp/B005OOKU8E/ref=pd_sim_sbs_misc_5

uppskatta nästa gång när en människa säger att den inte vet var saken kommer ifrån istället för att tjajt, xoxo!

TACK SÅ MYCKET!

Du e dgo Alexandra, typ perfektion, kom ihåg det

TACK SÅ MYCKET!

Ååh vad arg jag blir på alla som är avundsjuka på dig... Hoppas du inte tar åt dig, men jag förstår att man lätt gör det..! Det borde du inte, för du ska bara veta hur otroligt snygg och vacker du är. Folk som klagar över ditt utseende är bara så otroligt avundsjuka som det kan gå att bli. Så otroligt löjligt det där att du är bortskämd också,att folk ens blir avis och arga för en sån sak!? .. Herre gud snälla ta inte åt dig.. Du är så otroligt fin, och dom bara dömmer utan att veta.. Och bara så du vet har du världens finaste blogg, och jag tittar in här flera gånger om dagen! Ha det bäst, och skit i de som inte vill dig nåt bra..!

TACK SÅ MYCKET!

Du äger, likaså din blogg :D

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR