var har du köpt det linnet som du har på sista bilden? snälla svara snabbt i ett inlägg!

TACK SÅ MYCKET!

hehe, jag skulle vara intreserad av dina primboots iaf och även iphone skal, menar du anänvder dom inte, kanske en tävling där man kan vinna iphoneskal. inget måste men det hade varit riktigt kul iaf.

TACK SÅ MYCKET!

hehe, jag skulle vara intreserad av dina primboots iaf och även iphone skal, menar du anänvder dom inte, kanske en tävling där man kan vinna iphoneskal. inget måste men det hade varit riktigt kul iaf.

TACK SÅ MYCKET!

Du svarade ite på min fråga! Nya vänner? Berätta vad dom heter och lite så:) din blogg e grym puss o kram :)

TACK SÅ MYCKET!

Samma för mig! Är också vääldigt kort (ca. 158, är 96:a) men det är asgött att man kan ha 15 cms klackar och ändå vara kortare än killen. Riktigt najs!;)

TACK SÅ MYCKET!

du har ben att döda för!!!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR