Kan man inte få se sen på dig, så man ser hur den ser ut på en kropp?:)

TACK SÅ MYCKET!

haha aa visst du "glömde" av vad sidan hette. låter lite knepigt faktiskt alexandra.

säg bara vart den är ifrån..?

TACK SÅ MYCKET!

hey, jag är ny här på devote med min blogg http://www.olivialj.devote.se/ och undrar om du skulle kunna göra mig en jättestor tjänst?

skulle du kunna göra ett länkbyte? fast jag lägger in din länk lite senare när jag fått lite mer läsare och kommit igång mer? hade vart jättesnällt, du vet nog själv hur jävla tråkigt det är att blogga med få läsare i början :)

jag va med och läste din blogg från första början :D kommer ihåg när jag satt där på bilddagboken o du kom upp i fokus eller vad de hette haha :)

men det hade vart assnäll!!

TACK SÅ MYCKET!

hey, jag är ny här på devote med min blogg http://www.olivialj.devote.se/ och undrar om du skulle kunna göra mig en jättestor tjänst?

skulle du kunna göra ett länkbyte? fast jag lägger in din länk lite senare när jag fått lite mer läsare och kommit igång mer? hade vart jättesnällt, du vet nog själv hur jävla tråkigt det är att blogga med få läsare i början :)

jag va med och läste din blogg från första början :D kommer ihåg när jag satt där på bilddagboken o du kom upp i fokus eller vad de hette haha :)

men det hade vart assnäll!!

TACK SÅ MYCKET!

haha håller med Elin låter konstigt faktiskt ..

TACK SÅ MYCKET!

Är den normal i storleken ?

Är det push up i?

TACK SÅ MYCKET!

Gööörsnygg BH:n är. Riktigt cool. Tänk till en vit, transparent liite uppknäppt skjorta så man skymtar BH:n i sommar. En riktig hit!

TACK SÅ MYCKET!

Ramlar stenarna av lätt?

Har tittat på en jättelänge, men var rädd att det skulle vara dålig kvalitet.. Vad tycker du? :)

TACK SÅ MYCKET!

alexandra, jag tycker att din blogg är jättebra, jättebra tips etc!!! Har letat efter den vita panos emporio artemis-bikinin som du har, men den är ju inte från detta året så tror inte att jag kan köpa den nånstans:(

Till er andra: jag vet ett ställe där man kan köpa bh:n

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Club-Rave-Gogo-Belly-Dancer-Silver-Flashy-Beaded-Flower-Sequin-Bra-Top-/270861564658#ht_3528wt_922



hoppas att det hjälpte er!!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR