Hej!

Kan man beställa ricinolja på nätet?

TACK SÅ MYCKET!

Nej nej nej! Det där är inte bra, det kan orsaka exem i hårbotten och löss, och det hjälper inte håret att växa en doktor har gått ut med det i Aftonbladet, googla så hittar du det nog!

TACK SÅ MYCKET!

Neeeej, testa de inte. Jag har själv inte provat det men jag hört mycket om att man kan få löss och när man slutar använda det så kan man få extrema håravfall!

TACK SÅ MYCKET!

Säger som de andra, de ger mycket nackdelar har jag hört! Och någon doktor har som sagt gått ut och sagt massa saker om det i aftonbladet :)

TACK SÅ MYCKET!

Oooooh det står på Aftonbladet

TACK SÅ MYCKET!

tycker dock inte att du ska göra de för du har redan jätte fint hår :)



kram på dig.

TACK SÅ MYCKET!

Min kompis har den och hon säger att det blir jätte fett! Hon har användt den 1 gång och hon vill aldrig använda den igen :)

TACK SÅ MYCKET!

använde det en gång och mitt hår blev jättefett och äckligt. plus att hårbottnen blir helt rubbad... min mamma är frisör också och det är verkligen inte bra att använda detta heller då man använder ricinolja vid förstoppning bla. så för att få bästa hårkvalitéen samtidigt som det växer snabbare är att bara massera håret varje kväll. lovar att det funkar ;)

TACK SÅ MYCKET!

Tycker inte att du ska testa det, risken finns att man får finnar i hårbotten ;)

TACK SÅ MYCKET!

vet du hur ofta man ska ha det i håret?

TACK SÅ MYCKET!

ska man ta det i hela håret eller bara i hårbotten ?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR