Du är verkligen är bra bloggare, och jag hoppas att du aldrig kommer att sluta blogga! Har följt din blogg hela tiden. Love you du är en stor förebild!!

TACK SÅ MYCKET!

Oj va du skäms om du tar bort denna kommentaren!!

Svar: Jag skäms inte, och hade inte gjort det om det hade varit sant heller, jag tycker inte att det är fel att använda de, man gör som man vill. Men jag gördet inte och jag vet inte riktigt vad du mear heller, hur spänt man har axelbanden har inget med det att göra + vadå en speciell form? Menar du sådär rund, eller vadå? För jag vet inte riktigt vad du menar men du verkar vara ganska ute och cyklar.. ha de
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Jag menar att bh:n går upp väldigt oval typ! Jo du har en bombshell med silvriga glitter band!!!!!!!! Du har massa bombshells, vem försöker du lura????

Svar: okej, så du tror inte att de finns några andra bhar men en oval form? Isåfall skulle jag uppskatta om du gick in i någon underkläders affär. Och, sluta kolla på mina bröst, sluta vara fixerad vid vad jag har för bh. Kom gärna fram till mig eller skriv till mig på facebook, men de vågar du väl inte..
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

men herregud kommentaren ovanför ^ har du tagit av henne bh:n och kollat om det är bombshell eller??? herregud vissa männsikor. helt jävla respektlösa och måste blanda i sig i andras liv o försöka trycka ner dom för att sjäälva må bätte,patetiskt. om hon säger att hon inte använder bombshell då gör hon väll inte det?! och även om hon gjorde det vafan är fel med det? bara hållkäften med alla såna kommentarer,så himla fult.
keep it up alexandra

TACK SÅ MYCKET!

haha, sitter nästan och skrattar. hur kan någon vara så fixerad vid vilken bh någon har, som de inte ens känner... haha
ta inte åt dig av vad andra säger, du har en riktigt fin blogg och verkar vara en bra person! :)

TACK SÅ MYCKET!

kan du inte lägga upp din önskelista? jag har verkligen inte någon idé om vad jag ska önska mig :O
puss och kram! (din blogg är jätte bra, verkligen) Svara på denna kommentaren snabbt tack, måste komma på något nu:)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR