hejsan, jag skrev en kommentar, jag vet inte om du sett den för du har varit inne sen dess men inte svarat men jag kopierar och klistrar in samma här:

Hejsan, din blogg är jättebra och du är toksöt! Jag undrar vart du hittar alla dom här långa halsbanden, som det där korset du har på den här bilden på på en del andra bilder. Det vore hur snällt som helst om du kunde berätta vart du köper sånna, vilka affärer, sidor på nätet med mera:)

Svar: de finns överallt, guldfynd, glitter överallt! kram!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Slits ögonfransförlägningen extra mycket när man är utomlands och solar och badar osv? Ska man "sköta" dom på något speciellt sätt?Tacksam för svar!

TACK SÅ MYCKET!

Åh, vad du är fin!! Ha en god jul och hoppas du får det jätte bra i Israel!

TACK SÅ MYCKET!

Vad kostar det att förlänga ögonfransarna och vart gör du det? Jätte bra blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexandra! Jag har två frågor: vart förlänger du fransarna? Är det samma person som gör det varje gång eller är det olika? Kram

Ps: du har en finfin blogg!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR