Villken häst hade du?<3

Rider också på brk :)<333

Svar: Jag red på dunder !:)
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

hej Alexandra!
jag undrar en sak från Nelly.com, kostar det pengar om man ska skicka tillbacks något?? och är det någon frakt? :)
tråkig fråga jag vet men har följt din blogg ganska länge nu! O då har jag sätt att du har beställt lite sqaker från nelly.com! ;)
du har vääärldeeeennns bäästa blogg!! :)))

TACK SÅ MYCKET!

Vad tycker du om aline arnell?

TACK SÅ MYCKET!

Du tycker du man måste ha svara kläder på nyår eller kan man ha typ en vit guldig klänning?

TACK SÅ MYCKET!

Ska du trycka ut knäna lite till? Asså det ser sjukt fake ut, du har inte mellan rum mellan bena, ge dig?

Svar: Tryck ut knäna? Vad menar du, det går typ inte ens att göra de, ge dig
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR