Gud vilken äcklig och ful hora du är. Man kan inte köpa sig till vänner om du tror det. Du är säkert en sån som bara är populär i skolan för att din farsa har pengar. Fy fan för såna som dig. Usch och fy. Du borde fan skämmas över hur mycket pengar dina föräldrar har lagt på kläder till dig. Usch, jag förstår inte hur man kan stå ut med att vara med en sån som dig. Du skriver att du är kräsen med mat. Kräsen är man inte, det blir man beroende på vilken uppfostran man får. Rädd för att flyga? Du borde fan uppskatta att du ens får möljigheten att flyga. Åka till Marbella i två månader? Du klagar över att du har ont i magen, huvudvärk och allt vad du nu har.... Tror du verkligen att det är någon som bryr sig om det på riktigt? Den enda som troligtvis kan tänkas bry sig är väll din mamma. Attention whore står ju för fan skrivet i pannan på dig. Vad fan gör du på din fritid människa? Fikar och shoppar som alla andra på "Samskolan". Du ska fan inte vara nöjd med ditt liv. Usch vilken äcklig hora du är. Jag är fan inte din hater om du tror det. Hoppas du druknar i ditt pengahav. Med vänlig hälsning.

TACK SÅ MYCKET!

det första du skriver i din kommentar är "du är säkert" du har inte en jävla aning om du Alexandra är ditt jävla äckel som sitter där bakom din skärm och skriver om en person som du varken har träffat eller som du känner, jag är 100% säker på att Alexandra har mycketmycket fler kompisen än dig eftersom jag och ingen annan skulle stå ut med en sån person som du verkar vara? Alexandra är bland de roligaste och absolut den mest omtänksamma person jag någonsin träffat så nej, jag tvekar stat på att hennes kompisar är kompis med henne för "hennes farsas pengar" som du säger, stör mig riktigt mycket på dig opilfvi eftersom du heller inte vågar stå för vem du är, jag skulle aldrig vilja va en sån som dig, skämma över folk som dig när jag ser sånt här, skriv ditt riktiga namn istället, och att hon skriver att hon är flygrädd, hon får väl skriva vad hon vill eftersom denna är hennes blogg, tycker du inte om den, gå inte in på den mer då! fyfan

TACK SÅ MYCKET!

jag som skrev där uppe, missade att skriva mitt namn

TACK SÅ MYCKET!

Du som skrev den där hemska jävla kommentaren borde fan bli slagen hårt i ansiktet. Du är ju helt sjuk i huvudet. Att du säkert sedan efter du skrev denna kommentaren bara gick vidare som om du inte skadat en människas känslor och inte får ett dugg dåligt samvete! Helt jävla stört att ens sådana elaka personer finns! Blir så frustrerad och arg...Du är fan inte värd att ha kompisar som tycker om dig eller någonting! Fan för dig säger jag bara. Tragisk person.

TACK SÅ MYCKET!

HAHA ORKAR INTE! MAN MÄRKER ATT DU ÄR SJUKT JÄVLA AVUNDSJUK PÅ ALEXANDRA! Om du tycker att hon är en "attention whore" eller vad du nu kallar henne så är det fan ingen som tvingar dig att gå in på hennes blogg! Vad är det du inte fattar?
Och vad faaan har du att göra med hennes uppfostran? Eller om hon åker till Marabella ofta? Nej juste! INGENTING!
Till och med jag blev ledsen när jag såg den här kommentaren. Undrar då hur Alexandra känner sig?! SKÄRP ER NU NI SOM SKRIVER DEM HÄR ELAKA KOMMENTARERNA!
Här har Alexandra skrivit ett jättesnällt och gulligt inlägg om att hon älskar sina läsare också är det någon jävel som säger att hon är en ful äcklig hora?! 2 ord till er. VÄX UPP!
Älskar iallafall din blogg! Kollar in på den 10 gånger om dagen ungefär och du är värd bättre än att få såna här taskiga kommentarer. SLUTA INTE BLOGGA ALEX! "Stay strong and make your haters jealous"
Kram & ha det bra :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR