Varför använder du inte de kläder du har istället? Du köper liksom kläder hela tiden men som man aldrig sett sig använda eller använt kanske en gång. T.ex de där från One Teaspoon med leopardmotiv, massa andra kläder vet hg med som ändå är dyra... Inget illa menat så, tycker bara de känns som om du är ganska bortskämd. Tyvärr är det de intryck man får på din blogg

Svar: Jag tror att du har fått helt fel intryck utav mig och missuppfattar det hela. Jag är inte bortskämd, och jag använder de kläder jag har men de är ju såhär att ni inte vet vad jag har på mig varje dag heller och jag har använd just dom shortsen flera gånger. Sedan så var det ju också höstkläder jag syftade på, sommarkländer är inte så passande på hösten. kram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR