absolut inte..

TACK SÅ MYCKET!

jaaaa, görde :D

TACK SÅ MYCKET!

Tycker verkligen inte du ska göra det, du kommer förlora så mycket läsare och det kommer inte kännas lika kul att läsa...

TACK SÅ MYCKET!

nej jag tycker inte det

TACK SÅ MYCKET!

Du, byt inte till nattstad gjorde det för ett tag sen och ångrar mig såå, det är typ en massa killar som besöker hela tiden som är typ och letar efter en flickvän åhh blir såå irreterad på dem! Så byt för Guds skull inte du kommer ångra dig sååå!

TACK SÅ MYCKET!

neeej, byt inte snälla!

TACK SÅ MYCKET!

VA KVAR SLUTAR LÄSA ALLA BLOGGAR SOM FLYTTAR TILL NATTSTAD, HAAAAAAAAATAR DET!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du ska vara kvar på blogg.se för du kommer ju säkert tappa massa läsare och det är ju as mycket reklam där också??? n :swkadjweobfew-LF BWJL

TACK SÅ MYCKET!
R

Tycker du ska göra de, lovar att du kommer få mer besökare. Du skulle verkligen passa där. Jag har blogg där jag håller med om att designerna är sjuukt tråkiga. Och va är de för kommentar där uppe liksom (byt inte det är massa killar som besöker för att leta flickvä ) saaay whaaat??
Men du gör som du själv vill, kram på dig!

TACK SÅ MYCKET!

Kan du inte kontakta nattstad och fråga om det finns nått sett att föra över alla inlägg då :)

TACK SÅ MYCKET!

BYT INTE TILL NATTSTAD!!

TACK SÅ MYCKET!

Byt inte. Det känns så olikt dig att vara så mainstream och designen här är som grädden på moset!

TACK SÅ MYCKET!

Byt inte! alla har ju typ nattstad, det är så mainstream typ.. Dessutom håller jag med om att det är väldigt opersonligt!

TACK SÅ MYCKET!

alltså designen blir opersonlig mena jag haha

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker att du ska stanna! men om du vill blogga på nattstad så gör det, för jag vill inte att du ska sluta blogga!
du är gryyyyyym.

TACK SÅ MYCKET!

Blogga på nattstad tro mig du kommer få fler läsare

TACK SÅ MYCKET!

nattstad är så fjortis... byt INTE..

TACK SÅ MYCKET!

Neeeej byt inte! Nattstad suger!

TACK SÅ MYCKET!

Du kan ju testa myshowroom? Där är det lite snyggare design och du tjänar lika mycket som på nattstad

TACK SÅ MYCKET!

neej snälla byt inte! nattstad suger! det är såå mkt tråkigare att läsa nattstad-bloggar

TACK SÅ MYCKET!

BYT INTE, HATAR NATTSTAD!!!

TACK SÅ MYCKET!

Kan säga såhär Alexandra; du KOMMER få fler läsare om du byter till Nattstad. Garanterat! Och vadå ''det är så tråkigt att läsa Nattstad bloggar'' - du skriver ju fortfarande på samma sätt som här liksom. Designen kanske inte är så personlig som alla säger, men du kan ju fortfarande ha vilken header du vill och det är den som man lägger mest uppmärksamhet till. Jag tycker personligen att Nattstad bloggar är dem bästa. Jag funderar på att skaffa blogg igen, och då kommer jag absolut börja blogga på Nattstad. :)

Pusss

TACK SÅ MYCKET!

Byt TILL NATTSTAD!!!! DET ÄR BÄÄÄST DÄR JAG LOVAD

TACK SÅ MYCKET!

nattstad!
din blogg kommer utvecklas mer där!

TACK SÅ MYCKET!

Byt verkligen inte. nej nej nej nej.

TACK SÅ MYCKET!

Hej alex! Tjänar du pengar på din blogg??:)

TACK SÅ MYCKET!

Byt till nattstad, mycket enklare och snyggare

TACK SÅ MYCKET!

BYT INTE. det är så mycket snyggare med blogg.se & och du kommer tappa några läsare...... sen ser alla nattstads bloggar likadana ut... :(

TACK SÅ MYCKET!

Om du byter till nattstad kommer jag skratta dig rakt upp i ansiktet. Bara opersonliga själar som försöker vara något men som inte lyckas som hänger där. Nej, usch. Fyfan.

TACK SÅ MYCKET!

Byt inte, själv tycker jag det inte är så roligt att läsa bloggar därifrån för när man kommer in så ser det ibland så tråkigt ut så man tappar lusten & läsa. Så mycket jobbigare att skriva in också. Nej, byt inte, det verkar (om man kollar längre upp) som om många uppskattar att du har kvar på blogg.se :)
Själv älskar jag din blogg så det skulle vara tråkigt om du bytte :(

TACK SÅ MYCKET!

slutar läsa din blogg isf

TACK SÅ MYCKET!

Absolut inte

TACK SÅ MYCKET!

Du kommer hamna långt upp på bloggtopplistan med tanke på hur bra din blogg är, och då får du mer läsare för man ser din blogg överallt då. Dessutom är inte alls nattstads designer opersonliga, man kan göra dom hur man vill? Det finns ju designer redan på Nattstad som man kan välja men man kan ju fortfarande redigera stilmallen EXAKT som man gör på blogg.se.
Jag läser inte din blogg speciellt ofta med tanke på att den är på blogg.se, men jag hade gjort det vardagligen om den fanns på nattstad.

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker INTE att du ska det. Som du säger, bloggen blir jätteopersonlig och så. Jag bloggar själv där men ska byta till blogg.se, för jag står inte ut med alla desperata killar (du kommer få minst ett meddelande från nåt pervo per dag, GARANTERAT haha) som skriver typ "hej snygging, lust att skicka lite nakenbilder?" nej fyfan.. älskar din blogg som den är! :)

TACK SÅ MYCKET!

tycker inte att du ska välja nattstad, jovisst du tjänar pengar men hur bra är det? ca 90% av läsarna du kommer få är killar/män plus att det är jätte opersonligt

TACK SÅ MYCKET!

tycker inte att du ska byta till nattstad. Designen är tråkig och bilderna får inte lika bra kvalité! Och som några har nämnt, ser man bra ut (vilket du gör) kommer äckliga gubbar/män skriva saker till dig.. och designen du har är ju felfri och stilren, jättesygg verkligen! så jag tycker inte att du ska byta. Kram på dig

TACK SÅ MYCKET!

byt inte! alla andra har nattstad, det är så tråkigt!!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR