vart är koftan ifrån? :) så fin!

TACK SÅ MYCKET!

Såg dig på raglady idag! Du är så himla vacker! Ville gå fram och säga att din blogg var bra för jag tycker du är värd de för din blogg är så bra och allt, men jag kändes som en stalker så..

Svar: tack tacktack, va glad jag blir! Jag hade bara blivit glad om du kom fram, tycker sånt är super roligt! kram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Haha såg dig med på raglady! Du är verkligen jätte fin och jag ville med komma fram och säga att jag verkligen ÄLSKAR din blogg men de skulle kännas jätte pinsamt.. men jag gör de nästa gång jag ser dig! Bäst e din blogg tjejen! <3

TACK SÅ MYCKET!

Haha såg dig med på raglady! Du är verkligen jätte fin och jag ville med komma fram och säga att jag verkligen ÄLSKAR din blogg men de skulle kännas jätte pinsamt.. men jag gör de nästa gång jag ser dig! Bäst e din blogg tjejen! <3

Svar: Åh va glad jag blir !! De får du jätte gärna göra! Jag blir såå glad asså haha ni förstår inte hur glad de gör mig att höra sånt! kram!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Vart kommer skorna ifrån?

TACK SÅ MYCKET!

kan inte du börja skriva vart allt kommer ifrån som du har på dig så som angelica blick gör typ ;) puss

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR