håret blir fett av ricinoljan för att folk inte tvättar ut det ordäntligt

TACK SÅ MYCKET!

Håret blir ju inte fett om man tvättar ut det som man ska. Man ska lägga schampo i håret innan man sköljer ur det med vatten.

Tycker inte att det blir fett, kanske för att jag gör rätt, jag tycker snarare att det har en positivgrej. Håret blir inte fett lika snabbt som det blir när man tvättar det normalt! Ialf inte för mig:)

TACK SÅ MYCKET!

undrar vart du har köpt den tröjan ifrån på den sista bilden? förlåt för jag frågar när du kanske redan sagt det förr. men snälla svaraaa

TACK SÅ MYCKET!

Jättebra blogg har du!

Jag funderar på att köpa ett par Jeffrey campbell lita spike nu, men jag undrar on du tycker man kan använda dom på sommaren? Till shorts och så? Och till sommarklänningar? Och tycker du man kan ha de på skolavslutningen om man slutar 8an? Då är det ju inte så stor grej liksom.. Skulle bli suuperglad om du kunde svara!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR