Jag tycker du ska ha kvar det du har , du är såå snygg !

Är avundsjukt hur gör du ! :o

Föresten har du några tips vad man kan önska sig i jul !?

TACK SÅ MYCKET!

hejhej pluggar tredje året på frisör i stockholm,

läst din blogg från början då du länkade den på bilddagboken haha!

din blogg är asgrym och du rockar tjejen! helt jävla sjukt!

aaa iallafall hah jag är 100% säker på att du hade vart mycket finare i lite mörkare hår, jag va själv ganska så naturligt blond i men ville ha de lite mörkare o jag fick så sjukt många komplimanger efter det och blir det verkligen jättehemskt så kan du göra en avfärgning (du sköljer ur deen mörka färgen och det blir orange, blond, sen färgar du bara om det till ljust igen)

men hade jag vart du hade jag satsat på mörkbrunt efter mexico, då lär du inte vara så blek heller ;)

fortsäätt med det du gör för du är urgrymm! puss!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker verkligen inte att du ska färga håret ! Jag skulle kunna döööda för ditt hår, hahah. Men när man färgar håret slits håret jättemycke!

Tycker inte att du ska färga det..

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR