hahahahahah dör

TACK SÅ MYCKET!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!



FYFAN VAD PATETISK HON SOM SKREV DE (VANESSA) ÄR!

hahahaha !



haha, vem fattar inte att de är vanessa som skrivit de? asså, herregud. hur dum får man bli ?



hon är bara avundsjuk för du är snyggare & så mycket bättre än henne ...

TACK SÅ MYCKET!

Usch, det är säkert Vanessa som skrivit det.

Jag tycker sååååå mycket bättre om dig, och jag har inte ens träffat dig i verkligheten, men henne har jag träffat i verkligheten, och kan bara säga KATASTROF.

TACK SÅ MYCKET!

hahaha så lågt!!



alexandra har ju haft sin blogg LÄNGRE än vanessa.

så man kan ju säga att hon härmar elr ?

TACK SÅ MYCKET!

hänt mig ochså :) de va faktiskt en tjej som härmade allt jag gjorde på min blogg !! hela designen va lika dan och hon frågade alltid och råd och grejer för att hon skulle få likadant som mig sen om jag gjorde ett inlägg där jag åt glass med en konstig min o effekt, så en liten stund senare hade hon gjort samma sak HAHA :D



fast de låter verkligen inte som att du härmar henne haha hon överreagerar nog :P

TACK SÅ MYCKET!

hahahahahahahahahahhhahaha hon e fan sjuk i hvudet !

TACK SÅ MYCKET!

ÅH HERREGUUUUD DET ÄR JU INTE JAG VAD ÄR ERA JÄVLA PROBLEM ? ÄR NI SENILA ELLER?????

TACK SÅ MYCKET!

haha vanessa käften bara

TACK SÅ MYCKET!

Åh herregud vanessa, säg inte att det inte är du för jag har aldrig stött på en tjej som är så totalt hjärndöd och helt urfunktion, jävligt rostig. vanessa du känner ingen 96:a och speciellt inte mig, så ta och skaffa en egen stil, självförtroende och en bättre attityd. och för din egen skull, använd inte bh+sportbh på gympan, och verkligen inte gå runt utan tröja. trying to help. peace

TACK SÅ MYCKET!
b

Åh herregud vanessa, säg inte att det inte är du för jag har aldrig stött på en tjej som är så totalt hjärndöd och helt urfunktion, jävligt rostig. vanessa du känner ingen 96:a och speciellt inte mig, så ta och skaffa en egen stil, självförtroende och en bättre attityd. och för din egen skull, använd inte bh+sportbh på gympan, och verkligen inte gå runt utan tröja. trying to help. peace

TACK SÅ MYCKET!

Hahahahaha typiskt dig isabelle att lägga en sån kommentar

TACK SÅ MYCKET!

http://wilsonvanessas.blogg.se/2011/may/till-the-world-ends.html#comment

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR