HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAH

TACK SÅ MYCKET!

HAHAHAHAH faaail

TACK SÅ MYCKET!

sv till anonym.

AHAHAHAHA.

man måste faktiskt inte var bortskämd bara för man har palladium. dom kostar ju lika mycket som ett par converse "stavning"

det är helt normal att ha dom jätte många i min skola har det och det betyder inte att dom behöver vara bortskämda eller hur?

TACK SÅ MYCKET!

palladium är jättefina! jag vill ha ett par , vet bara inte vilken färg :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag måste säga att det är jävligt töntigt av dig som kommenter det taskiga!!

Jag menar, alla fattar ju varför du håller på! Det handlar bara om ren avundsjuka.. Men jag håller med Alexandra till 110% om detta gör dig gladare så visst, fortsätt då. Ingen bryr sig ändå för du har helt fel. Jag måste iaf säga att jag älskar din blogg Alexandra och du är jätte vacker! Skit fullständigt i allt dom idioterna säger, jag läser din blogg varje dag, jag blir så glad av den för du verkar vara en underbar person! :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR