outfits, SHOPPING!:D

TACK SÅ MYCKET!

Outfit och shopping & musik !!

Typ , ur din garderob oxå

TACK SÅ MYCKET!

har faktiskt aldrig läst din blogg innan så jag vet faktiskt inte vad som skulle vara roligt att se mer av :)!



men btw.. du har en super fin header :)

TACK SÅ MYCKET!

du borde göra en kategori som heter 'ur min garderob' och välja några klädesplagg /skor/acccesoar och berätta om den saken !

TACK SÅ MYCKET!

SKulle vilja att du kunde ha oufit, Svar På Tal , Visa saker som du gillar just nu , ha en tävling ? =)



ÄLSKAR DIN BLOGG ! =)

TACK SÅ MYCKET!

mer outfits:D

TACK SÅ MYCKET!

hittar inget och klaga på alls, om jag behöver säga något så är det mer bilder på dig (vilket du redan har många av) och mer svar på tal :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du har väldigt bra klädsmak så lite fler outfit bilder hade inte varit fel :) Jag tycker faktiskt din blogg är väldigt bra annars.. inget speciellt att ändra på ;)

TACK SÅ MYCKET!

Jag gillar mkt bilder! :D

men outfit och sånt typ xd

TACK SÅ MYCKET!

shopping, outfits , ur min garderob och så!

och mycket bilder på din vardag

TACK SÅ MYCKET!

tycker du ska fortsätta som du gör fast lite mer outfits :D och veckans blogg hade ju inte varit fel , hihi <3

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du ska göra videoinlägg eller typ en cover på en låt när du sjunger !;)

TACK SÅ MYCKET!

lite tips, typ hårtips, sminktips, hiss & diss och sånt! :D

TACK SÅ MYCKET!

Ha kvar bilder alltså fortsätt att lägga ut bilder det gör att bloggen är din :)

TACK SÅ MYCKET!

videos skulle vara roligt om du hade mera om! typ musikvideos, bloggvideo, någon rolig haha m.m;)

tycker din blogg är jätte fin och följer den varje dag, du är bäst!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR