Hahaa patetiskt! Bra att du hängde ut han eller om det nu är en hon ? ^^

TACK SÅ MYCKET!

Palla att NI går igång på allt hon skriver o alla bilder som hon lägger ut. Att ni bara orkar tar er tid med att hitta fel hos andra, patetiskt säger jag bara. Vilket liv ni har..! Om ni nu inte gillar Alexandra (vilket jag inte förstår) behöver ni väl inte kolla hennes blogg o framförallt inte kommentera, ganska irriterande för oss som gillar hennes blogg.

TACK SÅ MYCKET!

Jag menar inget illa med detta, men folk kan polisanmäla dig om du skriver ut personens IP här i bloggen!

TACK SÅ MYCKET!

hahaha spanien, fattigt?? Mjaaa om man äger ett eget hus på ett fint ställe eller bor på ett satans fint ställe så ska jag säga dig att det inte är så billigt. bränner sig rikigt hårt i plånkan faktiskt. sen utgår jag ifrån att personen som skrev det inte kan lägga fram den summan pengar ni lägger ut för era semester veckor. fan va ball, måste skratta lite hahahahahhahahahahahahhahahahahaahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahaha..

personen kan ju verkligen bah ha D.

TACK SÅ MYCKET!

Haha, fail :D

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR