Jag har ett silvrigt från typ depend, dock har det glitter i sig men inte alls mycket! Man får typ lite metallic feeling :) Sen finns det även typ top coats med matt effekt som man kan köpa så lackar man bara över det på svarta naglar så blir det matt!

TACK SÅ MYCKET!

China glaze matte magic finns på kicks, blir matt och asbra :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag har ett helt silvrigt, som inte är något glitter i alls. Det är märket Mavala. Finns på olika affärer t.ex. Kicks, Åhlens, H&M, aa du vet typ såna vanliga affärer där det finns nagellack. :D

TACK SÅ MYCKET!

det som jag skrev, china glaze matte magic är alltså ett typ genomskinligt som man lackar på ett nagellack, t,ex svart, då blir det matt när det torkat :)

TACK SÅ MYCKET!

ja har ett silvrit från depend, det är jätte likt det som e på första bilden :)

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Jag har också korta breda naglar, jättetråkigt.. Så jag kör på lösnaglar ibland och målar på dom, funkar bra!

När jag gör svarta matta naglar tar jag alltid ett vanligt svart från depend typ 2 lager, och sen ett lager "matte effect" (eller nåt sånt heter det) från isadora. Funkar superbra!

Hoppas tipsen hjälper dig, och tack för en grym blogg!

Puss

TACK SÅ MYCKET!

Opi har nagellack som är matt, svart

TACK SÅ MYCKET!

Ja det finns svart matt på urban outfitters.

TACK SÅ MYCKET!

Depend har ett svart nagellack som är matt, i affären ser det ut som om det är glitter i det men när man målar på det och det har torkat så är det matt. Finns att köpa på tex Cubus 25:-

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR