ja! Det skulle jag varit, men bara om du skulle vilja det. Verkligen jätte fina skal! :)

Btw. Gillar din blogg grymt mycket!

TACK SÅ MYCKET!

ja hade verkligen köpt skal för 50-60 kr ! speciellt för att du har riktigt fina skal :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle lugnt kunna köpa ett då! :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle kunna köpa det typ lila glittriga juicy skalet med 2 hundar på för 50-60 kr, kram!

TACK SÅ MYCKET!

jaaag skulle vilja köpa ett eller två skal! :)

bor i göteborg också :)

TACK SÅ MYCKET!

Jaaa! Verkligen! Jag skulle gärna köpa det lila från juicy för 100 =)

Hoppas du säljer det!

TACK SÅ MYCKET!

jag skulle vilja köpa dem två längst ner åt vänster isf :) mellan 50-100 kr skulle funka :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle absolut vilja köpa ett skal, helst det rosa Juicy skalet för så mycket som du vill!

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle verkligen vilja köpa nått av dom skalen, helst det lila glittriga juicy eller det blå glittriga! För 50-100

TACK SÅ MYCKET!

jaaa!

TACK SÅ MYCKET!

JA!!!

TACK SÅ MYCKET!

jag bjuder 100 kronor för de glittriga juicy skalet!!

TACK SÅ MYCKET!

Jaa jag skulle jätte gärna vilja köpa de ljusrosa juice couture skalet för 70-100 typ? Och Vaddå att du gett upp hoppet om att bli modell? Du är fan världens snyggaste o har Asfin kropp! Din blogg e bääääst! Kram <3

TACK SÅ MYCKET!

Aa, det med silver/vita stenar eller/och det rosa juicy :)

TACK SÅ MYCKET!

JAG!! skulle gärna vilja köpa någon av skalen för 50-70 kr !

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle kunna betala hur mycket som helst för juicy skalen!

Hahaha nej asså 200-300 kr/skal

:)

TACK SÅ MYCKET!

jag betalar mer än de för juicy skalen!!!!!!!! :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle gärna köpa ett!

TACK SÅ MYCKET!

Jag hade köpt!! Det rosa juicy skalet skulle vara första prioritering!!

TACK SÅ MYCKET!

JAG VILL KÖPA ETT!

TACK SÅ MYCKET!

åhhh, det juicy skalet, det glittriga skulle jag kan köpa för 80 ;) ;)

Och det andra för 50-60 :D

TACK SÅ MYCKET!

åhhh, det juicy skalet, det glittriga skulle jag kan köpa för 80 ;) ;)

Och det andra för 50-60 :D

TACK SÅ MYCKET!

hej, jätte fin blogg! de juicy skalet och det skalet med silvriga stenar blev jag förtjust i, om det inte är någon annan som köpt det skulle jag kunna köpa båda för 100kr ? :) :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag hade lätt köpt!

TACK SÅ MYCKET!

Jaa!! Snälla.. Jag vill köpa på båda juicy skalen för tvåhundra kronor.

TACK SÅ MYCKET!

Men jag tycker att du ska sälja dom dyrare för 50 kr för ett juicy skal är ju ingeeeeeeeyttttt

TACK SÅ MYCKET!

Jag vill köpa Juicy skalen! Kommer du göra nått nytt inlägg om det där man kan köpa dom?

TACK SÅ MYCKET!

jag vill gärna köpa en för 50 kr men då vill jag ha det leopard mönstret med rosa färg på

TACK SÅ MYCKET!

Gärna , skulle inte sitta fel !

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle vilja köpa det lila Juicy Couture skalet kanske! :D

TACK SÅ MYCKET!

Skulle kunna tänka mig att köpa det ljusrosa Juicy skalet, tack på förhand ! :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR