Bry dig inte om sånna människor, dom är bara avundsjuka för att dom inte ser lika bra ut som dig, puss

TACK SÅ MYCKET!

hej du .. är det sant att din pappa skapade angry birds ?? kramisar.

TACK SÅ MYCKET!

Ta inte åt dig! Det kallas för avundsjuka, de tål inte att se dig så snygg och så lycklig med Ronni! Ni är perfekta.

TACK SÅ MYCKET!

ta inte åt dig, att försöka sänka dig visar bara hur avundsjuka och hur dåligt självförtroende de själva har, och de tror att de mår bättre genom att sänka andra. Tycker verkligen inte att du ska bli ledsen, du är en jättefin tjej som har en jättefin blogg! fortsätt så, puss

TACK SÅ MYCKET!

Haha btw märker du inte att det bara är 2 IP adresser på alla de. Två personer som inte har något liv och väljer att istället hacka på folks liv.

TACK SÅ MYCKET!

Åh tycker så synd om dig, bara för att du är så JÄVLA snygg behöver man trycka ner dig till botten!!! (man behöver inte trycka ner nån) Stå på dig och tänk "från botten kan allt bara bli bättre"

TACK SÅ MYCKET!

Såg dig på liseberg i somras och jag tror du såg mig också, men jag vet inte.

Och du ser jätte bra ut både på dina bilderoch i verkligheten!

Kram.

TACK SÅ MYCKET!

Åh va jag stör mig.. Vadå spänner, du ser ju ut så? Och det där att du är ful? Du är nog en av de finaste jag sett! Och vadå ful i verkligheten? Jag går på din skola, och inte för att jag känner dig, men du är iaf minst lika snygg i verkligheten som på bild...! Ojoj, det ät sjukt va vissa är avis!

TACK SÅ MYCKET!

Men herregud, du är en av dom snyggaste personerna och har en av dom finaste kropparna jag vet. Fattar inte varför man skriver sånt, som du säger blir dom ju inte snyggare själva direkt, dom är antagligen bara avundsjuka på dig som är så fin! Och du och Ronni är verkligen jätte jätte fina! Kram.♥

TACK SÅ MYCKET!

Bra sagt! (:

TACK SÅ MYCKET!

http://www.ipnr.nu/spara-ip-nummer/

på denna adressen behöver du bara skriva in IP nummer så dyker det upp vem och var dem bor och allt, hoppas du får en bra nyår! :)

TACK SÅ MYCKET!

Ta inte åt dig. Dem är bara så sjukt avundsjuka så det är ju äckligt! Du är verkligen nog den snyggaste personen jag nånsin sätt, och det är jag nog inte ensam om att tycka. Men som sagt förstår att du blir ledsen, men det finns idioter som gillar att se andra lida. Men dem är fan inte mer värda än en påse med hundskit, ursäkta uttrycket!

Btw

TACK SÅ MYCKET!

*btw grym blogg!

TACK SÅ MYCKET!

usch, ta inte åt dig alexander, fyfan vad du är fin! <3 dom är bara avensjuka okej?

TACK SÅ MYCKET!

De kallas avundsjuka! De kommer ständigt finnas folk som gör allt för att försöka att trycka ner andra, för att dom på något jävligt konstigt sätt ska känna sig bättre. Men ta aldrig åt dig glöm inte de! För de är inte värda att lyckas trycka ner dig! Strunta fullständigt i sånna kommentarer! Kram <3

TACK SÅ MYCKET!

HAHAHAHAHHAHAHAHA

det är ju 2 lika dana jävla ip adresser, de är ju samma idiot som har skrivit kommentarerna från olika datorer/mobiler whatever!

Han/hon är bara sjukt avensjuk o har inte bra själförtroende.... Stackare som måste hacka på andra för att den inte har ett liv själv!

Du är super fin bry dej inte!

TACK SÅ MYCKET!

HAHAHAHAHHAHAHAHA

det är ju 2 lika dana jävla ip adresser, de är ju samma idiot som har skrivit kommentarerna från olika datorer/mobiler whatever!

Han/hon är bara sjukt avensjuk o har inte bra själförtroende.... Stackare som måste hacka på andra för att den inte har ett liv själv!

Du är super fin bry dej inte!

TACK SÅ MYCKET!

HAHAHAHAHHAHAHAHA

det är ju 2 lika dana jävla ip adresser, de är ju samma idiot som har skrivit kommentarerna från olika datorer/mobiler whatever!

Han/hon är bara sjukt avensjuk o har inte bra själförtroende.... Stackare som måste hacka på andra för att den inte har ett liv själv!

Du är super fin bry dej inte!

TACK SÅ MYCKET!

att folk lägger ner tid på att trycka ner folk, det är inte ok! du är as snygg alex och sjukt fin! ta inte åt dig för du är jättefin i verkligheten (jag har sätt dig) och på bild!

TACK SÅ MYCKET!

Åh herre..! Vem vill inte se snygg ut på en bikini bild? Är de helt efteblivna? Du är jättefin och det vet de, men det som stör de är att du är snyggare än vad de nånsin kommer bli antagligen, ta deras avundsjuka som en komplimang!

Förstår om du måste ta åt dig, hade varit helt knäckt!

Jag har också sett dig i verkligheten och jag tycker du är jättesöt!

Keep your head high gorgeous, and smile at the haters!

TACK SÅ MYCKET!

vad tänker de med?! du är ju hur jävla snygg som helst! Chemoun och Eric de två töntarna vet jag vilka de är mycket väl och de är fan så jävla efterblivna som det bara kan gå att vara!! Ta inte åt dig de som dom säger om det nu är dom!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR