Vinn ett par converse i valfri färg/mönster! Välj mellan bland annat vinröd, grön, blå, röd, vita, svarta & USA-mönstrade! Enkelt att delta! Om jag får över 40 deltagare så kommer ni få ytterligare en tävling, där ni kan vara med och bestämma vinsten!

http://fitnessbyisabelle.shapemeup.se/2013/09/04/vinn-ett-par-akta-converse/

TACK SÅ MYCKET!

Wrecking Ball är en väldigt bra låt tycker jag :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker att låtarna är bra. Både we cant stop och denna låten. Videon till we cant stop var verkligen TO MUCH, så den videon gillade jag verkeligen inte!!
men denna videon tycker jag är fin. Förutom att hon typ sitter naken och slickar på skiten så tycker jag denna videon är hur vacker som helst. Även miley själv

TACK SÅ MYCKET!

Jag och några kompisar diskuterade det idag haha! Hon sjunger ju fortfarande jättebra och hon fortfarande snygg, folk överdriver med att hon klippte av håret men det som egentligen hände var då att hon visade gränsen då hon verkligen gick över hahah! Och hennes videos är alldeles för nakna..

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR