Åh vad skönt att nästan vara klar med plugget!!

TACK SÅ MYCKET!

Min pojkvän har precis gjort slut med mig, hur kommer jag över honom?

TACK SÅ MYCKET!

Wow så fin tröja! Vart har du köpt den? kramis :)

TACK SÅ MYCKET!

Vad har du för betyg i svenska egentligen Alexandra? Hahahah...

TACK SÅ MYCKET!

Jätte fin bild! Älskar din blogg, klicka gärna in på min det skulle betyda massor för mig kram

TACK SÅ MYCKET!

Heej, tänkte att det vore såå roligt om du kunde göra en bf tag och gf tag. Ni kan ställa varannan fråga. Så roligt. Det är ju även jätte roligt att se tillbaka på om ett par år och se hur ni var då. Man frågae ju om första dejten första kyssen osv. Sen blir det ju en liten tävling om vem som kan mest. Du är jätte snygg iaf och värkar som en sjukt goo o smart tjej.

TACK SÅ MYCKET!

Vad tycker du om hunthers?

TACK SÅ MYCKET!

Hej alex,
Vilken storlek har du på din american vintage tröja??? Du är sjukt snygg och grym på att blogga!!! ;)

TACK SÅ MYCKET!

Så himla fin!

TACK SÅ MYCKET!

Fin du är :)

TACK SÅ MYCKET!

Såååå fin du är! <3 :)

TACK SÅ MYCKET!

Åh men guud så söt du är!!

TACK SÅ MYCKET!

Så fin!

TACK SÅ MYCKET!

Gillar verkligen ditt hår! :D

#skickavidarenätkärlek

TACK SÅ MYCKET!

Fin bild!

TACK SÅ MYCKET!

Jätte fin bild! :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR