Snälla, snälla!! Har frågat jätte många bloggare men får inget svar... Hur lägger du in mail, instagram och bloglovin ikonerna i din blogg? Var hittade du dem och hur gjorde du? Jätte tacksam för svar! P.S din blogg är bäst, läser den varje dag! Kram

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Jag funderar på ifall jag ska köpa en svart hollies dunjacka men då måste jag ha den nästa vinter också, tror du att det fortfarande är "inne" med dom jackorna då eller kommer de bli som dolomite blev? Tacksam för svar, du har superfin blogg och stil! Här är jackan som jag funderar på: http://fiorucci.se/produkt/hollies-dunjacka/#

TACK SÅ MYCKET!

Kan inte snälla göra videobloggar oftare din blogg blir roligare då! Det skulle kunna vara om vad som helst men bara du gör någon!

TACK SÅ MYCKET!

Heeej! Har skapat en ny tränings, kost och hälso blogg och vore väldigt kul on du kanske kunde gå in och kolla på den? (www.getmotivationbefit.blogg.se) Vore jätte kul, kanske är något du gillar? Det vet man ju aldrig. :) Lycka till med allt, kram!!

TACK SÅ MYCKET!

Hej, vad tycker du om camouflage mönstrade byxor? :)
Superfin blogg!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR