Åh är jätte nervös vad som kommer på engelskan muntligt så snälla snälla kan du inte skriva vad som kommer?? Skulle verkligen vara jätte snällt!!

TACK SÅ MYCKET!

Solar du solarium eller använder brun utan sol eller något? Så brun och fräsch! Eller så har du varit utomlands. haha, dum jag är.. kram!

TACK SÅ MYCKET!

Kan du ge något bra tips att hålla sig i från sötsaker. Har verkligen super svårt för sånt! Super fin blogg btw

TACK SÅ MYCKET!

Vad heter sidan med balklänningarna? Eller kommer det på ditt inlägg sen..?

TACK SÅ MYCKET!

Hej!

Jag ha efter typ ett års tjat lyckats övertala mina föräldrar att köpa på VS, men de får bara precis gå under 75 dollar så måste köpa body-mist/hudkräm i mini-format. Har ingen aning om vad dem luktar, och undrar om du har luktat på ngn av dem? Det är Pure seduction, amber romance, love spell, secret crawing & such a flirt. DE SKULLE VARA SÅ HIMLA JÄTTEBRA OM DU KUNDE HJÄLPA MIG!
Älskar din blogg, puss // Erica

TACK SÅ MYCKET!

Vad heter hemsidan? Kollar också på klänningar så skulle vara jättesnällt om du ville säga det! :)

TACK SÅ MYCKET!

Kan du skicka hemsidan på klänningarna!??

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR